"Ковідний язик": лікарі здивували новим симптомом хвороби

Плями на язиці необов'язково можуть сигналізувати про COVID-19, оскільки наліт може з'явитися з безлічі причин.

коронавірус
Лікар назвав новим симптом коронавірусу / Фото Reuters

У Великобританії епідеміолог тім Спектор з Королівського коледжу Лондона зазначив, що все більше людей звертаються зі скаргами на "дивні виразки в роті" після зараження коронавірусом.

За словами професора, це може бути ще одним із симптомів COVID-19 і називається "ковідним язиком", передає Huffpost. У своєму Twitter він також виклав фотографію того, як цей орган виглядає у зараженої людини.

"Спочатку ми лікували його, як якби це був кандидоз порожнини рота, але, схоже, це не дало результату. Тепер ми просто спостерігаємо, як людині стає краще - зазвичай приблизно в той же час поліпшується відчуття смаку. Цей вірус дуже проблематичний для лікування, оскільки він впливає на широкий спектр систем організму", - зазначив лікар.

Він підкреслив, що плями на язиці необов'язково можуть сигналізувати про COVID-19, оскільки наліт може з'явитися з безлічі причин. Але якщо людину турбують зміни на цьому органі, він радить звернутися також до стоматолога.

false

Відзначимо, що попри деякі докази, "ковідний язик" не є офіційним симптомом коронавірусу. Але Спектор стверджує, що кожна п'ята хвора людина може мати менш поширені симптоми, яких немає в офіційному списку. Основні зазвичай включають жар, постійний кашель і втрату або зміна нюху, або смаку.

При цьому іншими ознаками, які відчували люди з вірусом, включають:

  • шорсткість,
  • головний біль
  • проблеми з травленням - нудота і діарея.

Всесвітня організація охорони здоров'я нещодавно додала до цього списку також втому, ломоту і болі в м'язах, біль в горлі, кон'юнктивіт і зміна кольору пальців рук і ніг.

Тому лікар закликав усіх, у кого є "дивний симптом або навіть просто головний біль і втома", залишатися вдома.

Вакцина від коронавірусу - про що раніше повідомляв Главред:

  • У медпрацівниці зі штату Аляска після щеплення вакциною від коронавірусу Pfizer розвинулася сильна алергічна реакція. Через 10 хвилин після введення препарату у жінки почалася анафілактична реакція, хоча до цього у неї не було алергії.
  • Реакція на вакцину включала почервоніння і задишку і вщухла незабаром після того, як медпрацівниці дали адреналін. Жінку госпіталізували.
  • Зазначимо, нещодавно в Ізраїлі після щеплення від коронавірусу помер чоловік. МОЗ підтвердило, що 75-річний житель Північного Ізраїлю помер від серцевого нападу приблизно через дві години після вакцинації препаратом Pfizer​
  • А в Португалії медик померла через день після введення їй вакцини від COVID-19 виробництва компаній Pfizer і BioNTech. Повідомляється, що у 41-річної жінки не було проблем зі здоров'ям, та й після щеплення вона не скаржилася на якісь побічні ефекти.

Зараз ви переглядаєте новину «"Ковідний язик": лікарі здивували новим симптомом хвороби». Інші новини медицини читайте в розділі «Здоров'я». Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter. Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Популярне
Магнітна буря з 11 травня 2021: як пережити червоний удар в 5 балівМагнітна буря з 11 травня 2021: як пережити червоний удар в 5 балів Симптоми раку простати: біль у двох частинах тіла може бути ознакою поширення пухлиниСимптоми раку простати: біль у двох частинах тіла може бути ознакою поширення пухлини "Казанський стрілець" розповів, як вижив рідних з квартири"Казанський стрілець" розповів, як вижив рідних з квартири Путіну доведеться проковтнути образу від УкраїниПутіну доведеться проковтнути образу від України Імунолог назвав терміни, коли коронавірус атакує Україну з новою силоюІмунолог назвав терміни, коли коронавірус атакує Україну з новою силою

Останні новини

Реклама
Реклама
Реклама
Продовжуючи переглядати glavred.info, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом , і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності
Прийняти